Telefoon reparatie Losser

Kom snel langs.

Op zoek naar telefoon reparatie in Losser? The Smartphone staat voor je klaar! Wij bieden niet alleen hoogwaardige reparaties, maar ook de mogelijkheid om je telefoon direct te laten repareren terwijl je wacht. Hoewel we momenteel geen fysieke winkel hebben in Losser, kun je bij onze winkel in Winterswijk terecht voor snelle en betrouwbare reparaties. Onze vakkundige medewerkers zijn gespecialiseerd in het repareren van verschillende soorten telefoons en zorgen ervoor dat je telefoon weer zo goed als nieuw wordt. Wil je toch liever je toestel opsturen voor reparatie? Klik dan op de knop hieronder om je reparatie aan te vragen.

Toestel versturen
Kom snel langs.

In het kort...

Welkom bij The Smartphone, dé reparatiewinkel voor al je elektronica. Heb je een defect apparaat en ben je op zoek naar een winkel bij jou in de buurt voor reparatie? Geen probleem, via deze pagina kun je eenvoudig de dichtstbijzijnde winkel bij jou in de buurt vinden en een routebeschrijving opvragen.

Bij ons kun je terecht voor het repareren van smartphones, tablets, laptops, computers en meer. Daarnaast verkopen we ook nieuwe telefoons en accessoires. We begrijpen dat het repareren van elektronica een ingewikkeld proces kan zijn. Onze vakkundige medewerkers staan altijd voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing. Of je nu een nieuw scherm nodig hebt voor je telefoon, een batterij wilt laten vervangen of een softwareprobleem wilt oplossen, we hebben de expertise in huis om je snel en effectief te helpen.

Openingstijden

Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:

10:00 – 18:00
09:00 – 18:00
09:00 – 18:00
09:00 – 18:00
09:00 – 21:00
09:00 – 18:00
Gesloten

Contact opnemen

Ontvang binnen 24 uur antwoord op je vraag.

    Klanten
    vertellen

    We scoren een 4.5+
    van 100+ klantenrecensies

    Kies voor The Smartphone

    Gecertificeerde reparateurs
    Premium kwaliteit onderdelen
    Met én zonder afspraak
    Gaan secure om met je gegevens
    24 maanden garantie op reparaties

    Antwoord op je vragen

    Winkel: In de winkel kan je per pin en contant betalen. Credit cards worden helaas niet geaccepteerd.
    Webshop: Je kunt veilig en snel betalen per iDeal.

    Als het toestel door ons niet gerepareerd kan worden brengen wij enkel de onderzoekskosten in rekening. Zie tabel hieronder:
    1. Smartphone onderzoekskosten = € 15,00
    2. Tablet onderzoekskosten = € 25,00
    3. Laptop / PC onderzoekskosten = € 35,00

    Bel met onze klantenservice om snel antwoord te krijgen op jouw vraag.

    Ja, je kunt deze optie selecteren tijdens het aanmelden van de reparatie.

    Ja, je kunt ervoor kiezen om jouw toestel per post op te sturen. Dit kan je selecteren bij het aanmelden van de reparatie. Wij raden aan om het toestel in een stevig doos te verpakken en de lege ruimte op te vullen met opvulmateriaal. Ook raden wij aan het toestel te beschermen d.m.v. noppenfolie (bubbelfolie). Je kunt het toestel vervolgens versturen met PostNL. Je zult gebeld worden door onze klantenservice over de procedures. Meer informatie over het versturen van een pakket vind je op de website van PostNL.

    Ja, je kan de afspraak annuleren of wijzigen. Neem hiervoor contact op met het juiste filiaal. Heb je jouw toestel al ingeleverd, en is het toestel door ons gerepareerd maar kies je ervoor om de reparatie te annuleren? Dan brengen wij de reparatiekosten uiteraard in rekening omdat de reparatie niet meer ongedaan gemaakt kan worden.

    Geen zorgen! Er is een hoge slagingspercentage van 90% op herstel bij water- of vochtschade.
    Bij een waterschade reparatie wordt het apparaat eigenlijk al direct behandeld. De reparateurs gaan direct aan de slag met het apparaat en zal er kosten in rekening gebracht worden. Zie hieronder het tabel voor waterschade reparaties:
    1. Smartphone waterschadebehandeling = € 35,00
    2. Tablet waterschadebehandeling = € 35,00
    3. Laptop / PC waterschadebehandeling = € 49,00

    De bovengenoemde prijzen zijn uitsluitend voor de waterschade behandeling. Mochten er nog diverse onderdelen defect zijn geraakt doordat het toestel waterschade heeft opgelopen, worden de kosten van de onderdelen en reparaties bij de waterschade behandeling opgeteld.
    Voorbeeld:
    Waterschade behandeling = € 35,00
    Scherm reparatie = € 99,00
    Batterij reparatie = € 49,00

    Wil je de waterschade behandeling toch nog annuleren nadat de totaalprijs bekend is gemaakt? Dan betaal je slechts voor de waterschade behandeling en komen de overige kosten te vervallen.

    Geen paniek! Zodra wij je toestel in handen hebben voeren wij een onderzoek uit. Onze reparateurs constateren het probleem en vertellen jou de kosten voor reparatie. Als je akkoord gaat betaal je enkel voor de reparatie, de onderzoekskosten komen dan te vervallen. Ga je er niet mee akkoord door wat voor reden dan ook? Dan betaal je slechts de onderzoekskosten. Zie tabel hieronder:
    1. Smartphone onderzoekskosten = € 15,00
    2. Tablet onderzoekskosten = € 25,00
    3. Laptop / PC onderzoekskosten = € 35,00

    Heeft je toestel waterschade opgelopen? Dan gelden er andere tarieven. Bij een waterschade reparatie wordt het apparaat eigenlijk al direct behandeld. De reparateurs gaan direct aan de slag met het apparaat en zal er kosten in rekening gebracht worden. Zie hieronder het tabel voor waterschade reparaties:
    1. Smartphone waterschadebehandeling = € 35,00
    2. Tablet waterschadebehandeling = € 35,00
    3. Laptop / PC waterschadebehandeling = € 49,00

    De bovengenoemde prijzen zijn uitsluitend voor de waterschade behandeling. Mochten er nog diverse onderdelen defect zijn geraakt doordat het toestel waterschade heeft opgelopen, worden de kosten van de onderdelen en reparaties bij de waterschade behandeling opgeteld.
    Voorbeeld:
    Waterschade behandeling = € 35,00
    Scherm reparatie = € 99,00
    Batterij reparatie = € 49,00

    Wil je de waterschade behandeling toch nog annuleren nadat de totaalprijs bekend is gemaakt? Dan betaal je slechts voor de waterschade behandeling en komen de overige kosten te vervallen.

    Ja, wij bieden leentoestellen aan bij langdurige reparaties.

    Ja, de reparatie mag ten allen tijden worden geannuleerd. Indien wij al gestart zijn met de reparatie brengen wij €30,00 kosten in rekening voor de tijd en werkzaamheden.

    Hangt van de reparatie af. Kom je voor een scherm reparatie? Ga er dan maar vanuit dat het circa 30 minuten zal duren. Bel op voorhand even met de klantenservice om te vragen of het onderdeel dat je wilt laten vervangen op voorraad is. Light het product niet op voorraad? Dan wordt het besteld en zal het de volgende dag weer voorraadig zijn.

    Bij The Smartphone krijg jij als klant de keuze om voor een origineel en niet-origineel onderdeel te kiezen. Wij vervangen het gekozen onderdeel in jouw toestel.

    24 maanden garantie op onderdelen.
    3 maanden garantie op een batterij reparatie.

    Ja, je kunt zonder afspraak binnenlopen. Let wel op, klanten die een afspraak hebben staan worden eerder geholpen. Dus mocht jij langskomen zonder afspraak kan het best zijn dat er een reparatie aan de gang is van een ander klant die een afspraak heeft.

    Op jouw apparaat staan gevoelige informatie die niet beschermt is voor anderen, daardoor respecteren wij de privacy en gevoelige informatie van de klant met de hoogte prioriteit!

    Winkel: In de winkel kan je per pin en contant betalen. Credit cards worden helaas niet geaccepteerd.
    Webshop: Je kunt veilig en snel betalen per iDeal.

    Ja, wij bieden leentoestellen aan bij langdurige reparaties.

    Bij The Smartphone krijg jij als klant de keuze om voor een origineel en niet-origineel onderdeel te kiezen. Wij vervangen het gekozen onderdeel in jouw toestel.

    Ja, je kunt ook zonder afspraken binnen lopen in één van onze filialen.

    Ja zeker, zowel The Smartphone Zutphen (betaald parkeren) als The Smartphone Winterswijk (gratis parkeren) beschikken over parkeervakken rondom de winkels. Let op, wij beschikken niet over een privé parkeergelegenheid voor onze klanten. Wij verzoeken u vriendelijk om gebruik te maken van de bijgelegen parkeerplaatsen van de gemeentes.

    The Smartphone heeft twee filialen, één in Zutphen en één in Winterswijk. Zie de contactpagina voor de adressen en routebeschrijving.


    Een ander vraag?

    Ga naar onze meest gestelde vragen pagina. Hier vind je alle vragen en antwoorden betreft reparaties, shoppen op The Smartphone.nl en algemene vragen over de filialen van The Smartphone.

    Meest gestelde vragen