Search
Close this search box.

Veelgestelde vragen...

The Smartphone

Dagelijks ontvangen wij telefoontjes van klanten met vragen over reparaties van telefoons, tablets, computers en/of laptops, garantie, mobiele accessoires en mobiele telefoons. Voor veelvoorkomende vragen hebben wij een handige lijst met veelgestelde vragen samengesteld. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen zorgen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. 

Zaken zelf regelen...

Gecertificeerde reparateurs

Premium kwaliteit onderdelen

Met én zonder afspraak

24 maanden garantie op jouw reparatie

reparatie...

Bieden jullie een leentoestel aan bij een smartphone reparatie?

Ja, om te zorgen dat jij geen hinder ondervindt van de reparatie bieden wij bij langdurige reparaties een leentoestel. Vraag in de winkel aan onze medewerkers naar de mogelijkheden en voorwaarden.

Bij The Smartphone bieden we zowel orginele fabrieksonderdelen aan als niet-orginele onderdelen aan. Uiteraard zit ereen prijsverschil in, wil je advies hierover vraag dit aan onze medewerkers. Wij bieden altijd een kwaliteits reparatie aan zodat jij altijd tevreden bent.

Ja, je kunt ervoor kiezen om jouw toestel per post op te sturen. Dit kan je selecteren bij het aanmelden van de reparatie. Wij raden aan om het toestel in een stevig doos te verpakken en de lege ruimte op te vullen met opvulmateriaal. Ook raden wij aan het toestel te beschermen d.m.v. noppenfolie (bubbelfolie). Je kunt het toestel vervolgens versturen met PostNL. Je zult gebeld worden door onze klantenservice over de procedures. Meer informatie over het versturen van een pakket vind je op de website van PostNL.

Helaas komt het soms voor dat jouw telefoon, tablet of laptop niet meer gerepareerd kan worden. Als het toestel door ons niet gerepareerd kan worden brengen wij enkel de onderzoekskosten in rekening. 
1. Smartphone onderzoekskosten = € 15,00
2. Tablet onderzoekskosten = € 25,00
3. Laptop / PC onderzoekskosten = € 35,00

Geen zorgen! Er is een hoge slagingspercentage van 90% op herstel bij water- of vochtschade.
Bij een waterschade reparatie wordt het apparaat eigenlijk al direct behandeld. De reparateurs gaan direct aan de slag met het apparaat en zal er kosten in rekening gebracht worden. Zie hieronder het tabel voor waterschade reparaties:

1. Smartphone waterschadebehandeling = € 45,00
2. Tablet waterschadebehandeling = € 50,00
3. Laptop / PC waterschadebehandeling = € 65,00

 

De bovengenoemde prijzen zijn uitsluitend voor de waterschade behandeling. Mochten er nog diverse onderdelen defect zijn geraakt doordat het toestel waterschade heeft opgelopen, worden de kosten van de onderdelen en reparaties bij de waterschade behandeling opgeteld.

Voorbeeld:
Waterschade behandeling = € 45,00
Scherm reparatie = € 99,00
Batterij reparatie = € 49,00

 

Wil je de waterschade behandeling toch nog annuleren nadat de totaalprijs bekend is gemaakt? Dan betaal je slechts voor de waterschade behandeling en komen de overige kosten te vervallen.

Hoe lang jij jouw telefoon, tablet of laptop kwijt bent ligt aan het type reparatie. Kom je bijvoorbeeld voor een scherm reparatie? Ga er dan maar vanuit dat het circa 30 minuten zal duren. Wil je precies weten waar je aan toe bent neem dan even telefonisch of per e-mail contact met ons op. Wanneer een reparatie langer in beslag neemt of een onderdeel niet op voorraad is dan informeren wij jou tijdig.

Geen paniek! Zodra wij je toestel in handen hebben voeren wij een onderzoek uit. Onze reparateurs constateren het probleem en vertellen jou de kosten voor reparatie.

 

Als je akkoord gaat betaal je enkel voor de reparatie, de onderzoekskosten komen dan te vervallen. Ga je er niet mee akkoord door wat voor reden dan ook? Dan betaal je slechts de onderzoekskosten. 

1. Smartphone onderzoekskosten = € 25,00
2. Tablet onderzoekskosten = € 30,00
3. Laptop / PC onderzoekskosten = € 40,00

 

Heeft je toestel waterschade opgelopen? Dan gelden er andere tarieven. Zie” help mijn toetsel heeft water/vochtschade.

Heb je toch vragen over dde reparatie van jouw telefoon, tablet of laptop neem dan contact op.

 

Ja, je kan de afspraak annuleren of wijzigen. Neem hiervoor contact op met het juiste filiaal. Heb je jouw toestel al ingeleverd, en is het toestel door ons gerepareerd maar kies je ervoor om de reparatie te annuleren? Dan brengen wij de reparatiekosten uiteraard in rekening omdat de reparatie niet meer ongedaan gemaakt kan worden.

Garantie...

Heb ik garantie op de reparatie?

Wij repareren jouw apparaat met de hoogste precisie en zijn pas tevreden als jij met een gefixed apparaat de winkel uitloopt. Om de kwaliteit van onze reparatie te waarborgen bieden wij garantie op de reparatie en de onderdelen. Wil je meer over garantievoorwaarden klik hier.

Wij repareren jouw apparaat met de hoogste precisie en zijn pas tevreden als jij met een gefixed apparaat de winkel uitloopt. Wat er onder de garantie valt lees je in onze garantievoorwaarden klik hier.

Wij repareren jouw apparaat met de hoogste precisie en zijn pas tevreden als jij met een gefixed apparaat de winkel uitloopt. Daarom hebben wij gekozen om 24 maanden garantie te bieden op de onderdelen en 3 maanden op een batterij reparatie.

Verzending & Ophalen...

Kan ik mijn toestel ook opsturen voor reparatie?

Ja, je kunt ervoor kiezen om jouw toestel per post op te sturen. Dit kan je selecteren bij het aanmelden van de reparatie. Wij raden aan om het toestel in een stevig doos te verpakken en de lege ruimte op te vullen met opvulmateriaal. Ook raden wij aan het toestel te beschermen d.m.v. noppenfolie (bubbelfolie). Je kunt het toestel vervolgens versturen met PostNL. Je zult gebeld worden door onze klantenservice over de procedures. Meer informatie over het versturen van een pakket vind je op de website van PostNL.

Op het moment dat jij jouw toestel aanmeld voor reparatie kun je aangeven of deze wilt versturen naar ons of laten ophalen. Voor het gebruik van deze methode hanteren wij extra kosten deze worden vermeld tijdens het aanmelden. Heb je je vragen hierover neem dan contact met ons op.

Betalen...

Welke betaalmethodes zijn er?

In onze winkels kun je gemakkelijk betalen met jouw pinpas of contant betalen. Wij accepteren geen creditcards! In onze webshop kun je gemakkelijk en velig betalen via Ideal. Heb je vragen over een betaling in de webshop neem dan contact met ons op.

Algemene vragen...

Waar zit The Smartphone?

The Smartphone heeft twee filialen, één in Zutphen en één in Winterswijk. Je bent altijd van harte welkom en koffie staat klaar. Benieuwd naar de adressen en/of een routebeschrijving? Deze gegevens vindt je op onze contactpagina.

Ja zeker, zowel The Smartphone Zutphen (betaald parkeren) als The Smartphone Winterswijk (gratis parkeren) beschikken over parkeervakken rondom de winkels. Let op, wij beschikken niet over een privé parkeergelegenheid voor onze klanten. Wij verzoeken je vriendelijk om gebruik te maken van de bijgelegen parkeerplaatsen van de gemeentes.

Een afspraak is niet verplicht. je kan altijd binnelopen in onze winkels. Let wel op, klanten die een afspraak hebben staan worden eerder geholpen. Dus mocht jij langskomen zonder afspraak kan het best zijn dat er een reparatie aan de gang is van een ander klant die een afspraak heeft. Wil je een afspraak maken kan door te bellen, of jouw reparatie aan te melden via onze website.

Neem contact op...

Bel ons gemakkelijk..

Stuur ons een whatsapp..

×

Hoe kunnen wij jou verder helpen vandaag?

Team The Smartphone

× Hoe kan ik je helpen?