Hoelang ben ik mijn toestel kwijt?

Hangt van de reparatie af. Kom je voor een scherm reparatie? Ga er dan maar vanuit dat het circa 30 minuten zal duren. Bel op voorhand even met de klantenservice om te vragen of het onderdeel dat je wilt laten vervangen op voorraad is. Light het product niet op voorraad? Dan wordt het besteld en zal het de volgende dag weer voorraadig zijn.

Kan ik ook zonder afspraak langskomen?

Ja, je kunt zonder afspraak binnenlopen. Let wel op, klanten die een afspraak hebben staan worden eerder geholpen. Dus mocht jij langskomen zonder afspraak kan het best zijn dat er een reparatie aan de gang is van een ander klant die een afspraak heeft.

Hoe gaan jullie om met mijn (privé)gegevens?

Op jouw apparaat staan gevoelige informatie die niet beschermt is voor anderen, daardoor respecteren wij de privacy en gevoelige informatie van de klant met de hoogte prioriteit!

Kan ik makkelijk parkeren met mijn auto?

Ja zeker, zowel The Smartphone Zutphen (betaald parkeren) als The Smartphone Winterswijk (gratis parkeren) beschikken over parkeervakken rondom de winkels. Let op, wij beschikken niet over een privé parkeergelegenheid voor onze klanten. Wij verzoeken u vriendelijk om gebruik te maken van de bijgelegen parkeerplaatsen van de gemeentes.

Waar zit The Smartphone?

The Smartphone heeft twee filialen, één in Zutphen en één in Winterswijk. Zie de contactpagina voor de adressen en routebeschrijving.

×

Hoe kunnen wij jou verder helpen vandaag?

Team The Smartphone

×